CORTÉS, Marc (@marccortes)

Director General de Roca Salvatella

Barcelona, Catalunya

Debat 5: Transformació digital al tercer sector: frens, reptes, oportunitats
Dijous 16 de juny a les 9:30 hores. Teatre CCCB
Trajectòria professional

Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i MBA per ESADE, compagina la seva activitat professional amb la docència en el departament de Direcció i Màrqueting  de ESADE.

Expert en màrqueting digital, nous models de negoci en la xarxa i publicitat interactiva. Dissenya estratègies perquè les empreses s’apropin als social media i els incorporin en els seus processos de màrqueting i comunicació. Des del 1999 es dedica a la consultoría estratègica i al desenvolupant de negocis online, primer en Accenture i posteriorment en “La Caixa”, on va participar en el desenvolupament de l’activitat a Internet de la entitat. Actualment forma part de RocaSalvatella, empresa de consultoría especialitzat en la transformació digital dels negocis.

Estratega, emprenedor i conferenciant sobre les oportunitats que genera l’economia digital. Autor i coautor de diverses publicacions:

  • Iníciate en el Marketing 2.0, 2009
  • Nanobloging, 2009
  • Del 1.0 al 2.0: claves para entender el nuevo marketing, 2009)
  • Análisis de posicionamiento sectorial en redes sociales, 2013.